Thursday 23 June 2011

bila artis kahwin

hari ni aku boring. depan mata aku ada majalah Pengantin tahun 2006. sebab tadi aku cakap aku boring, makanya, aku terambillah majalah tu.

hm.. biaselah ade gambar pengantin segala. and, ade satu makhluk yang leh wat hidung aku berdarah. mewah tak mewah gakla, dah namanya artis. kena la show off sikt.

aku tengok dalam majalah tu ade gambar Aleeza Kassim kahwin. mak aii, hantaran RM50 RIBU dengan kerete merce. gila tak kaya. dahlah suami pendek. majlis pulak besar-besaran dengan tema jula juli bintang tujuh bagai, baju rekaan khas and etc malas aku nak tulis takut termuntah. jenuh pulak aku nak ngelap latop aku.

okay, aku tak tunggu lama, aku terus buka google. and aku tulis,

"Aleeza Kassim Cerai"

dan hasilnya tidak menghampakan aku. ngeh ngeh ngeh.


Aleeza Kassim dah cerai noks!


Sumber: beautipulnaro




1 comment:

komen aku. kau ade?